Fourstroke

Každá vteřina se počítá

Zapomeňte na vše, co jste si mysleli o celoodpružených závodních kolech a představte si konečně takové kolo, které by splňovalo vše, co od něj očekáváte. Nový Fourstroke byl navržen tak, aby splňoval požadavky těch nejlepších XC jezdců světa. Fourstroke 01 přináší nejvyšší výkon na těch nejnáročnějších tratích. Tento stroj byl od prvopočátku navržen pro závodění. Každý prvek jeho konstrukce je vybrán a navržen tak, aby umožnil kolu jet co nejrychleji, ušetřil každou vteřinu a udržel jezdce daleko před konkurencí. Velkou novinkou je speciálně navržená teleskopická sedlovka s rychlou změnou pozice umožňuje jet dynamicky a velmi agresivně i v těch nejtěžší pasážích. Předělali jsme i geometrii. Nově optimalizovaná geometrie pro velká kola (BWC) je vyvinuta tak, aby ztělesňovala progresivní jízdní styl našich sportovců na technických tratích světového poháru. Model Fourstroke 01 posunuje paradigma. Každá vteřina je důležitá!
Fourstroke 01 ONE Fourstroke 01 TWO Fourstroke 01 THREE
 
 Fourstroke 01 Frameset

 

 

 

RAD sedlovka: kompletně integrovaná s velmi nízkou váhou 345g – je tou nejvíce radikální XC teleskopickou sedlovkou. Velmi lehký prémiový karbonový rám: super lehký rám s odlehčenou horní částí rámů. Fourstroke 01 má o 40g lehčí přední rámový trojúhelník a přitom nabízí daleko větší tuhost, kterou poznáte primárně v uložení zadní stavby.
BWC race geometrie: radikální XC geometrie navržená pro progresivní rychlou jízdu. Integrovaný doraz pro vidlici: naši inženýři zapřemýšleli nad vedení bovdenů a opět jej posunuli kousek dále. Nyní naleznete na spodní rámové trubce také doraz pro vidlici, aby se v případě pádu neponičil rám.
1x specific: Rám je designovaný tak, aby byl maximálně tuhý a ztráta přenosu síly byla nulová. Díky tomu, že je rám navržený přímo pro jednopřevodníky, mohli jsme jel udělat tužší a zároveň jsme mohli zkrátit zadní stavbu. Na rámu lze nalézt mimojiné spoustu vychytávek, jako třeba integrované blatníčky zamezující znečištění pohyblivých komponentů a zároveň dodávají kolu velmi čistý design.
IP vedení bovdenů: díky tomuto systému je výměna lanka a bovdenu zcela jednoduchá a rychlá. APS odpružení: nezávislé odpružení, které je aktivní a zároveň se nehoupe při záběru.

 

Race Application Dropper

První teleskopická sedlovka navržená přímo pro XC závodní nasazení.

Advanced Pivot System

Nekompromisní systém odpružení – APS vám dovolí šlapat naplno bez jakékoliv ztráty. Díky čemuž jde kolo krásně za pedálem.

Big Wheel Concept

Agilita a stabilita – účelná geometrie a konstrukce kokpitu, díky které jsou 29″ kola obratná, stabilní a neuvěřitelně efektivní.

Size XL L M S
Rider height cm >188 180-188 172-182 <172
Stack mm 615 600 590 580
Reach mm 485 465 445 423
Seat tube st mm 510 480 440 420
Top tube tt‘ mm 654 630 607 582
Head tube ht mm 134 117 107 96
Seat angle sa ° 75.6 75.6 75.6 75.6
Head angle ha ° 67.5 67.5 67.5 67.5
Rear center rc mm 429 429 429 429
Front center fc mm 777 750 726 700
Wheelbase wb mm 1206 1180 1155 1129
BB drop mm 44 44 44 44
Fork length fl mm 506 506 506 506
Fork rake fr mm 44 44 44 44
Trail mm 106.5 106.5 106.5 106.5
Crank length mm 175 175 175 170
Stem length mm 70 60 60 50
Stem angle ° -5 -5 -5 -5
Bar width mm 750 750 750 750
Backsweep ° 9 9 9 9
Stand over height mm 768 759 747 738