Jedno kolo na všechno
Kdo říkal, že nejde mít všechno? Díky ultimátnímu vývoji v re-Tuned Compliance Conceptu, dokáže tohle kolo konkurovat tradičním silničním kolům a zároveň je velmi pohodlné a vhodné na dlouhé vyjížďky. Od osy k ose, tohle kolo přináší spoustu technologických vychytávek, které mu pomáhají k rychlosti a pohodlí. Je to velmi rychlé, lehké a neskutečně integrované kolo. Neuvěřitelná efektivnost při šlapání vám z každé vyjížďky vyčaruje úsměv na tváři.
![]() |
![]() |
![]() |
Roadmachine 01 ONE | Roadmachine 01 TWO | Roadmachine 01 THREE |
![]() |
![]() |
![]() |
Roadmachine 02 ONE | Roadmachine 02 TWO | Roadmachine 02 THREE |
![]() |
![]() |
![]() |
Roadmachine 01 frameset | Roadmachine 01 frameset | Roadmachine X |
![]() |
![]() |
Elegantně integrovaný představec ve pěti délkách (90,100,110,120 a 130mm) umožňuje každému jezdci nastavit si posed přesně tak, jak potřebuje. | Přední disková brzda Roadmachinu přichází s 140/160mm integrovaným adaptérem pro minimalistický design. |
![]() |
![]() |
Nový „D“ systém pro upevnění sedlovky je samozřejmě také plně integrovaný. | Čerstvě vyladěná geometrie celého rámu je vyrobena tak, aby maximálně zefektivněla přenos síly a zároveň zaručila maximální pohodlí pro dlouhých vyjížďkách. |
Technologie
![]() |
Tuned Compliance Concept Vyladěný výkon – Pevný rám, tam kde je třeba a zároveň velmi pohodlný. |
![]() |
Dual Transmission Integration Estetika a design hraje velkou roli při výběru kola a v BMC je na toto kladen velký důraz. |
![]() |
Integrated Cockpit System Integrované vedení bovdenů na kokpitu nemá jen estetickou stránku, ale také velký význam aerodynamice. |
Size | 47 | 51 | 54 | 56 | 58 | 61 |
---|---|---|---|---|---|---|
Stack mm | 514 / 530 | 539 / 555 | 560 / 576 | 574 / 590 | 593 / 609 | 617 / 633 |
Reach mm | 375 / 369 | 378 / 372 | 387 / 382 | 393 / 388 | 400 / 395 | 407 / 402 |
Seat tube st mm | 420 | 464 | 507 | 522 | 539 | 573 |
Top tube tt‘ mm | 522 | 532 | 546 | 556 | 568 | 583 |
Head tube ht mm | 95 | 122 | 138 | 154 | 173 | 198 |
Seat angle sa ° | 74.2 | 74.2 | 74.2 | 74.2 | 74.2 | 74.2 |
Head angle ha ° | 71.2 | 71.2 | 72 | 72 | 72 | 72 |
Rear center rc mm | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 |
Front center fc mm | 583.7 | 595 | 597 | 608 | 622 | 636 |
Wheelbase wb mm | 983 | 995 | 997 | 1008 | 1022 | 1036 |
BB drop mm | 71 | 71 | 71 | 71 | 71 | 71 |
Fork length fl mm | 369 | 369 | 369 | 369 | 369 | 369 |
Fork rake fr mm | 50 | 50 | 45 | 45 | 45 | 45 |
Trail mm | 63 | 63 | 63 | 63 | 63 | 63 |
Crank length mm | 170 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 |
Stem length mm | 90 | 90 | 100 | 110 | 120 | 120 |
Stem angle ° | -12.5 | -12.5 | -12.5 | -12.5 | -12.5 | -12.5 |
Bar width mm | 400 | 420 | 420 | 420 | 440 | 440 |
Bar drop mm | 125 | 125 | 125 | 125 | 125 | 125 |
Bar reach mm | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
Post length mm | 250 | 250 | 310 | 310 | 310 | 310 |
Post offset mm | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 |
Stand over height mm | 717 | 757 | 786 | 803 | 820 | 849 |