Teammachine Disc

Evoluce v akceleraci

Teammachine vyhrál vše: Tour de France, Olympijské hry, Mistrovství světa. I přes všechny tyto úspěchy jsme ale neusnuli na vavřínech. Mít náskok před ostatními znamená myslet stále dopředu a stále se snažit vyvíjet nové technologie. Využili jsme veškeré pokročilé technologie v cyklistice, abychom vám představili nový Teammachine. Nejdříve jsme vyslechli všechny naše nejlepší jezdce, protože jen ti znají toto kolo nejlépe. Rovněž jsme získali informace od našich partnerů, abychom měli jistotu, že máme přístup k nejnovějším technologiím. Dále jsme využili desetiletí našich vlastních zkušeností v oblasti práce s karbonem. Výsledkem je vrcholové kolo s nejlepším výkonem. Nejlepší rovnováha mezi váhou a pevností a tuhostí. zdokonalená integrace skloubená se švýcarským designem. Toto kolo bezpochyb nadále ovládne peloton.

 

 
Teammachine SLR01 disc ONE Teammachine SLR01 disc TWO Teammachine SLR01 disc THREE
   
Teammachine SLR01 disc FOUR Teammachine Frameset disc carbon green
   
Teammachine SLR02 disc ONE Teammachine SLR02 disc TWO Teammachine SLR02 disc THREE
Asymetrický design trubek: Vybalancovaný jízdní pocit, tuhost tam, kde je potřeba a pohodlí, kde je zaslouženo.
Integrovaný system kokpitu: Čistá estetika, maximální nastavitelnost. Sedlová trubka v D-tvaru: V souladu s designem, méně materiálu samozřejmě znamená méně váhy. Krásný vzhled díky zámku sedlovky bez sedlové objímky.
Přední direct super lehké úchycení kotoučových brzd. Ultralehký design zadní osy: Vlastní, super lehká osa a uchycení patky přehazovačky pro snížení hmotnosti a zvýšení tuhosti pro maximální přenost síly a co nejlepší akceleraci.

Technologie

Accelerated Composites Evolution Technology
1, 2, 34,000… Počítačový program pro BMC nasimuluje tisíce verzí designu rámu a následně vybere tu nejvýkonnější verzi.
   Dual Transmission Integration
Estetika a design hraje velkou roli při výběru kola a v BMC je na toto kladen velký důraz.
   Integrated Cockpit System
Integrované vedení bovdenů na kokpitu nemá jen estetickou stránku, ale také velký význam aerodynamice.

Geometrie

Size 47 51 54 56 58 61
Rider height cm <166 166-174 172-180 178-186 184-192 >190
Stack mm 506 530 550 565 584 608
Reach mm 367 377 386 392 401 409
Seat tube st mm 423 468 513 534 554 584
Top tube tt‘ mm 517 535 550 560 575 590
Head tube ht mm 113 133 153 168 188 213
Seat angle sa ° 73.5 73.5 73.5 73.5 73.5 73.5
Head angle ha ° 70.5 72 72.5 72.5 72.5 72.5
Rear center rc mm 410 410 410 410 410 410
Front center fc mm 570 575 587 596 611 627
Wheelbase wb mm 970 975 986 996 1012 1027
BB drop mm 69 69 69 69 69 69
Fork length fl mm 365 365 365 365 365 365
Fork rake fr mm 41.6 41.6 41.6 41.6 41.6 41.6
Trail mm 76 66 63 63 63 63
Crank length mm 170 170 172.5 172.5 172.5 175
Stem length mm 90 100 110 120 120 120
Stem angle ° -12.5 -12.5 -12.5 -12.5 -12.5 -12.5
Bar width mm 400 420 420 420 440 440
Bar drop mm 123 123 123 123 123 123
Bar reach mm 77 77 77 77 77 77
Post length mm 300 300 330 330 330 330
Post offset mm 15 15 15 15 15 15
Stand over height mm 726 754 779 797 814 843